درمان کیست مویی

تعرفه تبلیغات در سایت

لیزر با عبور یک جریان الکتریکی قوی از طریق لوله‌ای که حاوی چندین گاز است، انجام می‌شود. در این عمل از لیزر دی اکسید کربن (CO۲) استفاده می‌شود. جریان الکتریکی، CO۲ را باردار کرده و باعث می‌شود یک پرتو باریک بی رنگی را تولید کند. به منظور اینکه جراح بتواند این پرتو را ببیند، نوری قرمز به آن اضافه می‌شود. لیزر از طریق عبور از چندین آینه، به ناحیه‌ای میرسد که جراح، در آن مشغول جراحی است.

بواسیر,...
نویسنده : سهیل بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 21:09

بواسیر یا هموروئید چیست؟ بواسیر به عروق موجود در قسمت انتهایی دستگاه گوارشی و مقعد که بالشتکی شکل هستند، گفته می شود. خارج شدن این عروق از حالت طبیعی و تورم و برجستگی آن‌ها به بیماری بواسیر یا هموروئید معروف است. دلیل اصلی تورم عروقی و ایجاد اختلال در روند فعالیت طبیعی آن‌ها، فشار بیش از حدی است که به این عروق در زمان‌های مختلف در طول زندگی یک فرد وارد می شود.

بواسیر,...
نویسنده : سهیل بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 21:03

هنگامی که بواسیر شفا یافت شما می توانید اقداماتی را برای جلوگیری از عود مجدد انجام دهید برخی از پیشنهادات مانند حفظ یک رژیم غذایی پر فیبر و نوشیدن مقدار زیادی آب. در اینجا برخی از ایده های دیگر بیان می شود.

هنگامی که نیاز به توالت دارید به دشتشویی بروید و مدفوع خود را نگه ندارید زیرا نگه داشتن مدفوع سبب سفت و خشک شدن آن در راست روده می شود و اجابت مزاج را مشکل می کند.

 

بواسیر,...
نویسنده : سهیل بازدید : 141 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 20:13